Innowacyjne modele biznesowe a rozwój lokalnych społeczności.
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, aby zachÄ™cić konsumentów do zainteresowania danymi towarami bÄ…dź też usÅ‚ugami. W jaki sposób siÄ™ jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek zazwyczaj majÄ… charakter informacyjny – dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bo dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach czy usÅ‚ugach, z których bÄ™dziemy w stanie skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… mieć również funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – w pewnych sytuacjach mogÄ… nam w takim razie przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tu pomoże ANCHOR. PoÅ‚Ä…czone jest to pomiÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, gdy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, wtenczas prawidÅ‚owo jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć kontrahentom o rzeczowych produktach czy usÅ‚ugach. Oprócz tego reklama może posiadać funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym z pewnoÅ›ciÄ… już w szeregu przypadków siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy chociażby w telewizji.